Search This Blog

July 24, 2015

How to Accept Or Confirm All Facebook Friend Requests At One Click

Facebook is one of the biggest social media platform ever. We make friends on Facebook and do chat, share thoughts and memories through status, images and videos. Facebook is place where not only we make friends but many users play games, many developers, marketer, small business are depend on Facebook. Just because Facebook is an easiest way to convey message to short period of time. We can easily reach millions of people through pages and groups. We can make friends and increase followers. Even people make Facebook female account to add friends frequently but all need a smart work. I know it helps a lot and save time. So today i am going to discuss about how to accept all pending friends request at once.

Normally if our only motive is to increase friends on Facebook. Even we start getting more request as compare to normal user. So the problem we Facebook to accept them one by one which consume a lot of precious time. So don't here is method to accept all friend request by single click.
Accept All Friend Request by Single Click

  • First of All login to your facebook account.

  • Now click here for go to facebook pending friend requests page OR copy this URL "https://www.facebook.com/reqs.php" without quotes and paste into url bar.When page is open you will see here all pending requests.

  • If you have lot of friend requests may you see in pending requests page see more option click on see more for open other friend requests. May you do this two or three times. See more option   look like to below image.
                                        



  • If you also see on Facebook pending requests page see hidden Requests then click on it for see hidden requests.See hidden requests option look like to below image.                                                                                                               
  • After complete all first 4 steps. Open Console box.

  • For Google Chrome press Ctrl

  • +Shift+J or f12 or right click on window and go to inspect element and click on console.
    In Mozilla Firefox Press Ctrl+Shift+C  or right click on window and go to inspect element and click on console.

  • After open console box copy below java script and paste into console box and press enter.


  • javascript: var field = document.getElementsByName("actions[accept]");for (i = 0; i < field.length; i++)field[i].click() ;


  • It will take a few seconds to confirm all friend requests.
  •  
     I hope you like this trick to accept all pending friends request.

    1 comment:

    1. đồng tâm
      game mu
      cho thuê nhà trọ
      cho thuê phòng trọ
      nhac san cuc manh
      số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
      văn phòng luật
      tổng đài tư vấn pháp luật
      dịch vụ thành lập công ty trọn gói
      lý thuyết trò chơi trong kinh tế học
      đức phật và nàng audio
      hồ sơ mật dinh độc lập audio
      đừng hoang tưởng về biển lớn ebook
      chiến thắng trò chơi cuộc sống ebook
      bước nhảy lượng tử
      ngồi khóc trên cây audio
      truy tìm ký ức audio
      mặt dày tâm đen audio
      thế giới như tôi thấy ebook

      đối mặt với sự vũ nhục của tên công tử kia đã quyết định đáp trả.

      Bất quá lời này vừa nói xong thì cũng có chút quá đáng. Tên công tử kia đã nói Trương hội trưởng là cha hắn. Nàng nói hắn không phải là người thì gián tiếp cũng nói Trương Trường Khánh không phải là người.

      Trương Trường Khánh sắc mặt đại biến, có chút tức giận nói: “Làm càn, không giáo dục, Bạch lão Đại còn sống không chỉ bảo ngươi sao?”

      Bạch Vũ bị Trương Trường Khánh một tiếng gầm lên, uất ức, trong con ngươi xinh đẹp, lệ chực tuôn trào.

      Lưu Phong thở dài một tiếng. Bạch gia thật sự có nhiều khó khăn phải làm,vừa mới bình ổn bên trong, thì bên ngoài lại gặp loạn .Cái lão hội trưởng này không có vẻ gì là người tốt. Không chừng biết cha con Bạch gia chết, cố tình đến đây chiếm tiện nghi.

      “Tiểu muội lau nước mắt đi” Lưu Phong đưa cho Bạch Vũ một cái khăn tay, quay đầu lại. Trong mắt hiện lên một tia hàn quang lạnh lùng.

      “Trương hội trưởng,có đúng vị này là con ngươi không? Xem ra con ngươi cũng không hề được dạy bảo cẩn thận?” Ngữ khí Lưu Phong châm biếm, nhưng vẻ mặt vẫn tươi cười nói.


      Trương hội trưởng ngẩng đầu lên nhìn Lưu Phong một cái, lớn tiếng quát: “Ngươi là ai? Dám cùng ta nói chuyện như vậy?” Thiên Thượng Nhân Gian và Phượng viên của Lưu Phong không có gia nhập Giang Nam thương hội. Cho nên hội trưởng không nhận ra Lưu Phong. Hắn còn tưởng Lưu Phong chỉ là người nhà của Bạch gia.

      Lưu Phong cười lạnh một tiếng,nói: “Ta là người như thế nào, ngươi cũng không có tư cách biết, ta chỉ hỏi ngươi. Đây là thương hội của Bạch gia hay là thương hội của Giang Nam, mà dẫn nhiều người đến đây, muốn làm cái gì?”

      Trương Trường Khánh nhìn Lưu Phong ra uy,có chút khiếp đảm,bất quá ỷ vào thân phận của mình,hắn không suy nghĩ nhiều mà đáp: “Bạch gia thương

      ReplyDelete

    Earn Money From Home